Nytt år - ny design!

Ni känner väl Kaffehörnan vid detta laget? Självklart kommer det upp någonting nytt när nya året kommer upp, denna gång en uppdaterad design. Vad tycker ni om denna? 
 
Jag som gör designen är fortfarande Angelica, som ni numer hittar med mer uppdatering på instagram. Där kan ni följa min resa till en hälsosammare och friskare kropp. 
 
Hoppas ni alla hade en jättebra dag igår och får en sjukt fin start på det nya året! Kram
 
 


signatur kaffehörnan


2015-01-01 | 16:31:42
Länka detta inlägg Testar Kommentarer (3) Trackbacks ()
1 maria

Å va fint. Älskar färgerna
God fortsättning.
Jag följer din resa
Kram maria

Svar: Hej vännen. Tack för berömmet, va glad jag blir. Kram
Kaffehörnan

2015-01-01 17:52:51
2 anna

wow, snygg bloggen är :) god fortsättning

Svar: Tack så hjärtligt. Desamma önskar jag dig
Kaffehörnan

2015-01-02 11:51:41

Kul med ny design :)

Svar: Ja mycket :)
Kaffehörnan

2015-01-02 21:20:22

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback