Tack Blogg.se, nu går jag vidare

Hej alla!
 
Jag startade min blogg här på Blogg.se 10 Feb 2010, det var skoj att starta just på den portalen.
 
Jag har träffat på massa sköna människor och skapat mycket skoj som tävlingar och samarbeten.
Jag kommer ha kvar denna blogg som minne :)
 
 
Denna blogg adress kaffehornan.blogg.se
 
 
Nu flyger jag vidare mot nya utmaningar, men 100% samma Kaffehörnan
 
 
 
Hoppas ni följer med mig till  nya bloggen. Tillika ny design och sjukt trevligt samarbete
 
 

Hjärtligt välkomna  till kaffehornan.se
 
 
Stort tack till Blogg.se varit trevligt att blogga här + en härlig support måste jag säga
 
 
 
 
 
 
 
 
 


signatur kaffehörnan


2015-05-16 | 22:55:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()
1 Anna

Jag hänger efter till din nya blogg ;)

2015-05-18 19:30:23

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback