Gruppen ReWind

 
Gjorde en spontan cykeltur, man vet aldrig vad jag hittar på och hamnar. Det är det som gör mig så spännande :) Men jag hade ändå en vision hur det skulle kunna se ut.
 
Rebecka karlsson
 
Hon älskar havet och spelat in lite video vid havet, så det var passande tyckte jag
 
Rebel Rugg
 
Hon gjorde en cover om mobbing, otroligt viktigt ämne. Hon spelade in videon närhet av tåg & lok.
 
 Lyssna gärna
 
 
Önskar er en fin dag


signatur kaffehörnan


2015-01-23 | 12:14:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Bra låt!

Svar: Roligt du gilla den
Kaffehörnan

2015-01-23 20:20:43

härligt! :)

Svar: Ja mycket nice
Kaffehörnan

2015-01-24 14:47:22
3 Kattis

Härliga bilder!:) Få lyssna lite på ReWind när du gör sån reklam för dem!:)

sv: Tack så mycket! Var rätt läckert med all belysning!

Svar: Tack för berömmet, hoppas du gillade gruppen ReWind
Kram
Kaffehörnan

2015-01-24 16:48:20

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback