Radiodebut och gästblogga

Hej alla underbara läsare
 
Jag var uppe och besökte gänget som driver Hitcity 94,5 FM i Landskrona
 
Samband med mitt besök så fixade vi till något trevligt
 
 
Ta chansen och anmäl dig hos mig , så har du chansen att gästblogga
 
 
- Kommentera jag är med
- Glöm ej din mejl så jag kan kontakta dig
- Ämne: ditt bästa och trevliga restaurangbesök
- Ett plus är att gilla: HitCity 94,5 FM
 
 Guldkant i boken Följ Kaffehörnan på FB
 
Om just du får chansen ?
 
Gästblogga hos mig
En bild på din mat
Skriva några rader om just ditt besök + vad du åt och var
Ditt namn + såklart om du har en blogg får den med hänga med :)
 
 
Vad jag gör
 
Ser till att nå ut i alla mina FB grupper + min sida Kaffehörnan
 
Samarbete med HitCity 94,5 FB
 
Avslutas 3 Majklockan 23.00
 
 
Lycka Till
 
 
 


signatur kaffehörnan


2015-04-26 | 22:35:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()
1 Anna

Coolt med radio :) Var det roligt?

Svar: Japp verkligen. Ja de var riktigt kul
Kaffehörnan

2015-04-27 07:59:44

Visst är de fina!? Passa på och ladda ner dem till din dator också! :D

2015-04-27 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback