Radiodebut

Jag besökte gänget som sänder radio på Hit City 94,5 FM i söndags. Roligt och se hur det går till. Jag är en trogen lyssnare. Det är ett härligt gäng som brinner för detta, det är människor som bjuder på sig och är rätt ut, det gillar jag. Jag gjorde radiodebut med J hoppade in några gånger. Det var skitskoj

Dom håller till i Landskronavision lokaler, och en gammal teknik.

Dom ska renovera studion + ny teknik kommer in.

 

Stort tack för er gästvänlighet

 

Följ och gilla dom på FB

 


signatur kaffehörnan


2015-04-28 | 22:50:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Oj så roligt att få vara med på det!!

Svar: Ja de var mkt trevligt :)
Kaffehörnan

2015-04-29 08:49:36

Vad spännande att få vara med sådär:)

Svar: Vad trevligt
Kaffehörnan

2015-04-29 15:49:35

Vad roligt att se hur det går till osv! :)

Svar: Ja verkligen
Kaffehörnan

2015-05-03 19:57:28

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback