Jag är upprörd

Jag är så upprörd
 
Jag följer @landskronastad på instagram. Jag har själv fått driva detta i 1 v förra året.
 
 
Jag blev fullständigt upprörd, besviken, det kokade inom mig när jag plötsligt ser en bild.
 
Ett barn ligger i en säng, endast blöja på sig.
 
 
Hur tänker en människa egentligen, när man lägger upp en sådan bild ?
Tanken på viss kategori av människor
 
Detta är inte ok. Fy skäms säger jag
 
 
Såklart skickade jag ett mejl till ansvariga för kommunen, mina synpunkter.
 


signatur kaffehörnan


2014-09-19 | 02:01:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Bra där, men jag tror många inte tänker sej för,
eller man blundar för att dessa människor existerar, själv tycker man det är gulligt och kan inte tänka sej att någon ska tycka något annat....
tyvärr :(

Svar: Jo folk blundar nog tyvärr, rena godiskiosken för många.
Kaffehörnan

2014-09-19 11:01:11
2 Vivi

Hejhej! Det kanske inte har ngt med landskrona stad att göra men blev du upprörd för "nakenheten" ? Barn i blöja är ju annars en ganska oskyldig bild tänker jag :)
Kram

2014-09-21 11:07:15

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback