Vinn en valfri film med mig och Felicia

 
 - Varför har du valt just den filmen/serien?
- Vem skulle du se filmen/serien med och varför?
- varför borde du vinna?

Kom ihåg  att svara på detta här och hos EFji för att det ska bli giltigt och glöm inte mejladress.
 
 Tävlingsvärde: 100 kr
 
Tävlingen avslutas fredag 16 maj...
 
 
LYCKA TILL!!!
 


signatur kaffehörnan


2014-05-12 | 12:00:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()

Jag är med!

Jag vill vinna LOST säsong 2: http://cdon.se/film/lost_-_s%C3%A4song_2_(7_disc)-598452

Jag har valt den här serien för att jag älskar LOST. Jag hade svårt att bestämma mig för om jag ville vinna The Mentalist eller LOST, men min syster och jag hade precis maraton i LOST och det är ju en serie som man måste se varje avsnitt för att förstå. Så jag skulle vilja vinna den här för att jag och min syster ska kunna fortsätta vårat maraton. Jag har bara säsong 1 så säsong 2 vore super att vinna så jag kan överraska henne med det!

Från början var hon skeptisk och gillade inte alls serien, men när man kom in i det så ville hon inte sluta titta. Hon blev väldigt besviken när jag berättade att jag bara hade första säsongen... Så planen var väl att beställa hem säsong 2 och överraska henne, men på grund av stora ekonomiska problem så är det inget jag kan göra i nuläget. Planen är väl att i slutändan ha hela serien, men det kommer nog ta några år innan jag får ihop till det så jag börjar lite smått helt enkelt. :)

Svar: Roligt du är med
Kaffehörnan

2014-05-12 12:37:02
2 Ebba

Svar: åh tack :)

2014-05-12 15:02:37

Ja tänk om jag inte gjorde det då vore det nog ännu mera snurrigt :D Gott att du mår bra. Kraam!

2014-05-12 18:08:59
4 Tweety

Jag skulle vilja vinna filmen "En oväntad vänskap"

Hann inte se den på bio,när den gick, och har hört att den skall vara riktigt bra.

Vill gärna se den med mina bästa vänner.

För då har kan vi ha en riktig tjejkväll ;-)

[email protected]

Svar: Roligt du är med
Kaffehörnan

2014-05-12 19:30:09

vad roligt :D

2014-05-12 21:01:47

Jag skulle vilja se filmen Make Your Move (http://cdon.se/film/make_your_move_%28blu-ray%29-26529919). Kostar visserligen 199 kr men jag lägger till resterade 99 spänn om jag vinner.

Jag har valt den filmen för det är en dansfilm och sådan filmer har en tendens till att göra mig glad, och inte minst sagt avundsjuk eftersom jag hade velat kunna dansa så själv.

Jag vill däremot inte se filmen med någon annan än mig själv. Jag föredrar att se filmer i min ensamhet och då kunna fly från verkligheten.

Varför jag ska vinna? Jag är en filmnörd vars stora intresse är just film och tv. Jag bryr mig ärligt talat inte om mycket annat här i livet vilket gör mig till den perfekta vinnaren.

E-mejl: [email protected]

Svar: Roligt du är med
Kaffehörnan

2014-05-14 18:57:59

Jag är med!
Jag skulle vilja vinna 90210 Säsong 2 (http://cdon.se/film/90210_-_s%C3%A4song_2-14402528)

Varför har du valt just den filmen/serien? Jag har valt denna serien för den betyder så himla mycket för mig. Den har gjort mig så himla lycklig, och gör mig fortfarande jättelycklig trots att den är slut. Jag kan sitta och vara ledsen men så fort som jag sätter på 90210 så blir jag glad igen, och börjar skratta hur mycket som helst då jag "känner" karaktärerna så bra känns det som. Har sett om serien säkert 1000 gånger och jag älskar den så himla mycket. Jag har valt säsong 2 för det är den enda som jag inte har av alla säsongerna hemma på DVD, och säsong 5 som inte har kommit ut ännu.

Vem skulle du se filmen/serien med och varför? - Jag hade tyckt det varit roligt och se den med min kompis Lisa. Vi älskar båda 90210 och kan sitta en hel dag och skratta åt denna fantastiska serie, Lisa är även en av mina bästavänner.

Varför jag ska vinna - Serie är en del av mig och 90210 är en del av mig. Jag är en riktig serienörd.

Mail: [email protected] :D
Håller tummarna! :)

Svar: Roligt du är med
Kaffehörnan

2014-05-15 21:55:01

svar; Oja kan bara hålla med. Värsta är då man får dras med kliande ögon :(

2014-05-19 02:30:31

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback