Skivjakten

Tiden mellan vinyl och Spotify stavas CD. Nu lämnar jag den eran bakom mig men vill dela med mig av de sista guldkornen från min samling. Häng med på skivjakten.
Jag kommer att gömma skivor någonstans och lämna ledtrådar var de finns.
 
Först ut är ett musikaliskt underverk från Klippan - Torsson.
 
Var exakt dessa är gömda kommer ni fortlöpande att få ledtrådar om.
Den sista ledtråden kommer att lämnas ut på lördag klockan 12 med exakt position.
 
Ledtrådar kommer att läggas ut här, Twitter och Facebook.
 


signatur kaffehörnan


2014-07-09 | 18:10:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()
1 Gilla

Så spännande. Men vi bor ju inte i Klippan, utan brukar bara åka dit för att dricka kaffe.

Kram/Gilla

2014-07-10 23:22:27
2 Louise

Spännande :)

Svar: Ja mycket
Kaffehörnan

2014-07-13 01:41:26

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback