Direkt i radion

I programmet Ring så spelar vi kunde man höra direkt " jävla mördare "
 
Det är en tjej som jagar älg
 
 
När tjejen fick ett sms trodde alla att det var någon som ville hjälpa henne med svaret
Istället stod där " jävla mördare "
 
 
Det var tydligen någon från djurens rätt som lyssnat, skulle jag tro
 
 
Det är sorgligt men sant, i fortsättningen ALLA lördagar tycker jag att dom ska bara säga vad personen heter hej Klas typ
 
Programledaren sa: man behöver inte säga såna saker just en sån här dag, helg och allt
 
Jag går ett steg längre, det ska inte finnas sånt här alla dagar i veckan, statistiken ska vara 0
Jag går ett steg längre, det ska inte finnas sånt här alla dagar i veckan, statistiken ska vara 0
Jag går ett steg längre, det ska inte finnas sånt här alla dagar i veckan, statistiken ska vara 0
Jag går ett steg längre, det ska inte finnas sånt här alla dagar i veckan, statistiken ska vara 0
 
 
Skulle inte förvåna mig närmaste dygnen, sker detta: Klotter på husväggarna, dag 2 huset står i lågor
 
 


signatur kaffehörnan


2013-11-02 | 10:53:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

ojdå...

Svar: Japp de kan man lugnt säga
Kaffehörnan

2013-11-03 15:59:32

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback