Utmanar er

Gomorron kära läsare

Jag vill slå ett slag för denna tillställning, jag har själv tagit kontakt med tjejerna som anordnar detta, det är jag glad för idag att kunna bistå med idéer och har nära samarbete, har själv slussat dom till mina kontakter jag skapat.

Vill du vara med och stödja Hjärtlungfonden ? nu kan just du påverka
Kan man vara med och rädda liv, så är det kanon, jag är glad att stödja just till detta ändamål.

Den 26 Feb kommer det anordnas en välgörenhetskonsert i Landskrona, där kommer jag vara på plats.

Alla som bidrar med något och skänker pengar, kommer att synas på ett plakat

Jag utmanar er

Ni som skänker 50 eller 100 kr eller mer kommer få en länk på min blogg i ett inlägg.
Dagen efter konserten kommer jag gå igenom.
OBS: Glöm ej ert bloggnamn, så checkar jag med tjejerna

Ni får gärna ta med er bilden till er blogg, och sprida vidare



8214 -9, 923 285 434-0



signatur kaffehörnan


2011-01-03 | 08:05:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()
1 Kin@

Ett ack så behjärtans värt projekt!

Väldigt viktigt!



Vad ni är duktiga!

God fortsättnin gpå dej också...



Mvh Kin@

2011-01-03 08:17:29
2 Mita

Tittut och gomorron vännen,

Ha en fin dag och puss på kinden!

2011-01-03 08:30:30

det var riktigt gott:)

2011-01-03 09:47:01

Svar; förlåt för sent svar, men nu är jag tillbaks!

Tack så jätte mycket :) Ja.. Tiden går verkligen fort!

2011-01-03 10:57:10
5 Anonym

Hej

Kul med en ny besökare på min sida :) visst är wp lätt att använda även om jag även fixar med mina koder och skickar upp via ftp..gör det lite svårare för mig. Ska läsa lite här hos dig och se vad du är för en person. Skänka pengar till välgörande ändamål tycker jag vi alla ska göra,även om vi bara har råd med en liten peng. Jag skänker till 3 olika ställen det lilla jag kan bidraga med. Jag får hejda mig annars skulle jag skänka till allt och alla men tyvärr så räcker inte min ekonomi, jag bor ensam med mina tre barn och de är ibland hungriga :)

ha det gott/leila

ps/vill du ha tips med wp eller lite hjälp så hör av dig

2011-01-03 10:58:39
6 becca

Sv: nice.. :)

Hur har din nyårshelg varit? :D

2011-01-03 11:59:44
7 Pia

Hur är detmed kaffehörnan idag?



Du gör dig ett riktigt hårt arbete med de här tjejerna, kul att du är så engagerad.



Jag stödjer cancerfonden bla så jag tycker det räcker, har inte pengar till all välgörenhet som man skulle vilja vara med i. Om jag hade varit gjord av pengar så.. ;)



Ha en fortsatt bra måndag!

2011-01-03 14:44:12

Gott nytt vännen :-)



Önskar dig ett underbart år! // Kram

2011-01-03 18:49:47

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback