Stödjer Rosa Bandet

Kaffehörnan här

Självklart vill jag stödja och pucha för denna kampanj, denna sjukdom berör många kvinnor.

Jag har själv sett det på nära håll, då det bara gick utför, fanns inget att göra åt det. Det var ingen vacker syn.
Jag skriver detta inlägg med mycket vemod, men känner att jag måste.


Så här ser det ut hos Mist Stockholm Entré Malmö, detta bord är gjord av massa kärlek.



Under Oktober månad pågår denna insamling för Rosa Bandet, finns gott om tid än

Ni köper härliga produkter, samtidigt är ni med och skänker

Jag skänker 200 kr, som ni kan handla något extra, till den som kommer in till butiken FÖRST ch handlar JUST detta kit - GLÖM EJ SÄGA KAFFEHÖRNAN.



signatur kaffehörnan


2010-10-27 | 07:26:37
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()
1 Pia

Det var en fin kampanj de ordnat på Mist!

En iloge för de!

2010-10-27 16:34:38

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback