Kära läsare

Dax att nanna kudde, blev en sväng till Malmö idag. De var livat i stan med massa sköna studenter.
Mycket sång och visslingar, härligt när de livas upp. Så idag är de en lycklig dag för tjejer och killar, ska bara njuta av denna dag. Den dagen kommer aldrig igen, går ej repris.

Jag var med i veckans blogg, jag blev 2 a, tack alla som viljat rösta på mig, de värmer.

Jag fick en fråga igår, har börjat skriva svaret. Fick en nu ikväll, kommer skriva dom 2 samtidigt.

Gonatt och sov gott

Nu när värmen kommit får man ligga avklätt

signatur kaffehörnan


2010-06-05 | 00:17:38
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()
1 irmali

Ja det är Italienskt, Tyskt och Svenskt. haha!

Sov så gott :)

2010-06-05 00:26:14
2 Em

Hoppas du sov riktigt gott. God morgon! :D

2010-06-05 07:32:28
3 Åsa

Godnatt. Och godmorgon.

2010-06-05 08:47:43

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback