Bjuder på

Så här på lördagen, när de är småkallt nästan höst.

Vill jag bjuda på ett klipp jag gjort förra året. Nästan 3800 sett klippet

Håll till godo.

Vad gör han klicka Här

Tyvärr kan jag ej få upp klippet direkt i bloggen, jag vet att Egoinas mamma gett mig en beskrivning, men den hittar jag ej.
Om ni förstår hur jag menar - när ni kommer in på bloggen så ska ni kunna se en ruta direkt och klicka på, utan att klicka på ett ord.

Supertacksam för en beskrivning. Ser mkt snyggare o enklare.



signatur kaffehörnan


2010-06-12 | 16:54:43
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()
1 Em

När du klickar på en film för att titta så finns det en plopp under där det står "bädda in", klicka på den och kopiera koden som kommer fram. Sen går du in i det inlägget du vill ha det i, klickar på ploppen HTML och klistrar in koden där. Du kan inte se filmen förrän du förhandsgranskar ditt inlägg. Hoppas jag förklarade okej..?

2010-06-12 17:10:30
2 Emelie

allt bra denna lördag?

2010-06-12 18:18:54
3 MyzaaN

haha ja precis :D helt rätt :D

2010-06-12 19:00:52
4 emelie

ja tack dagen var underbar :D

ja det ska bli kul, hoppas bara vi hittar någon:D

2010-06-12 19:55:11

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback