Kluven

Jag bloggade ju på Metrobloggen förr, och bytade till denna jag har nu

Jag är kluven på en sak, funderar och funderar.

Om jag ska döda min andra blogg www.metrobloggen.se/planket  den eller ha den kvar

Eller om jag ska ha den kvar för marknadföringsyfte

En del av mig är ju på Metro också, massa minne, kan va svårt att klippa banden.
Ska man bara tänka rätt av inga känslor, ska man ju bara radera rätt av.
Vi har ju en bloggare som är blind Flower, hon tänker jag med på så klart, hon kan när som helst kommentera metrobloggen lätt. Jag träffade henne på bloggträffen, vilken utstrålning, charm, lätt till skratt.

Nu stöter jag inte på henne om ni tror det, man ska kunna ge komplimanger och jag ger massa sådana om jag känner att de känns rätt. De kan vara altt från ett trevligt outfit, snygg frissa osv.

Tänk vad denna kille,tjej kan få ett leende, cred. Sånt kan jag aldrig hålla inne med
Låt komplimangerna flöda säger jag.


signatur kaffehörnan


2010-07-29 | 09:23:28
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (12) Trackbacks ()
1 feztis

döda vilken? Metrobloggen?



Jodå, det var roligt för barnen :)



Hoppas du får en toppendag!

2010-07-29 09:29:29

SV: Har du någon möjlighet att viska till mig vad det står just nu på tävlingen :)?

2010-07-29 09:51:41

Sv: tack så mkt: skulle vara kul ifall du kunde göra ett inlägg om mig på din blogg:)

2010-07-29 10:31:35

Jag tycker att du ska låta bloggen ligga kvar, för din egen skull. Jag har massor av gravidinlägg från Metrobloggen som jag gärna vill spara.



Usch. Är kraftig irriterad. Det går inte att få upp bilder på bloggen och det är pga. min stationära dator. Blä.

2010-07-29 12:49:13
5 Marcus

Jag tycker att du ska ha Metrobloggen kvar. Det var där du bloggade då jag började följa din blogg. Det är där många av dina tossigaste klipp finns, även om de finns på Youtube med.



Ha den gamla bloggen kvar också. Den är en del av dig och du är en del av den! :D

2010-07-29 14:31:58
6 Karin

Ha den kvar :) Det är roligt att kunna kika tillbaks på gamla inlägg :)

2010-07-29 15:02:20
7 Nicole

sv: haha hade inte på mig det idag :)

tänkte köpa det idag eftersom det stog på bikboks hemmsida att det hade kommit ut i affärerna , men självklart hade det inte gjort det i uppsala suck.. haha men köpte lite andra saker



/Shoppaholly

2010-07-29 16:20:47
8 amanda

Tackar !

Ja det känns jätteskönt :)

2010-07-29 17:41:52
9 CARRO

Klart du ska ha den kvar. Jag brukar själv gå tillbaka och läsa gamla inlägg jag skrivit, för att få lite perspektiv på tillvaron. Sedan vet jag att läsare gör det ibland åxå. När man säger "kommer ni ihåg den där kvällen" och sån't.

Sen är det väl alltid positivt ju mer man syns, så klart du ska behålla den!



Hoppas du får en trevlig torsdagskväll! Själv ska jag hålla i en quiz med kluriga frågor och framföra en massa sköna partylåtar så folk får dansa av sig sommarens sista energi ;o)



Kram kram

2010-07-29 18:15:04
10 Tweety

Vadå för klipp???????????

2010-07-29 18:20:04
11 Linn

Hej !



fin blogg, allt bra? =)

2010-07-29 18:22:01
12 Pia

Det där med att vara blind och följa en blogg lät väldigt intressant, nu undrar jag hur denna tjej tar sig tillväga imed jag inte har ngn kunskap om det. Kanske kunde hon göra ett gästinlägg hos dig om det. Jag blev hiskeligt nyfiken! =)



Jag kommer trampa på svenska mark på söndag igen.



Hoppas allt är väl med dig.

Jag har det tokvarmt i ett värmeböljande Suomiland! =)

2010-07-29 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback