Gratis Lunch ? TÄVLING !!

Ta chansen att äta en god lunchbuffé med en vän på China Palace i Landskrona.
 
China Palace är en trevlig och vänlig kinarestaurang på Järnvägsgatan i Landskrona. God mat och trevlig personal kännetecknar restaurangen som förmodligen är Landskronas äldsta kinarestaurang.
 
Svara på en enkel fråga och du har chansen att vinna en lunch för två personer. Jag vill ha ditt svar senast måndag 15/9 kl 22.00. Bland de rätta svaren dras en vinnare som får två presentkort för lunch på China Palace.
 
....och nu till frågan:
 
Vilka är mina sponsorer när jag cyklar till förmån för Barncancerfonden ?
 
skriv ditt svar i kommentarsfältet nedan. Glöm inte ange din e-post
 
 
 
 
 


signatur kaffehörnan


2014-09-10 | 19:55:03
Länka detta inlägg Tävling Kommentarer (5) Trackbacks ()

Sv: åh tack så mycket :D

2014-09-11 23:28:57

allt som har med cancer att göra o att kunna hjälpa till är super bra tycker jag alla kan lite :) ha en go dag

Svar: Tack så mycket
Kaffehörnan

2014-09-12 10:22:56

SV: tackar :)

2014-09-12 12:55:33

Hej,
Du har en jätte trevlig blogg! Jag gillar verkligen att du har en signatur i slutet av varje inlägg :) Jag hade gärna velat läsa lite mer om
cykling-projektet. Hade gärna velat läsa mer detaljer :)

Hur kom du på idén?

//Johanna

2014-09-12 13:55:49

Stall Josefin Pageryd, Jägersro Zannes GO biltvätt Julius kosmetik kaffehörnan.se

2014-09-14 19:59:41

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback