Kaffehörnan i fokus

Nu har jag intagit kärleksmattan alltså röda mattan :)
 
I lördags var jag och en hel del bloggare på Sojka & Walles Event press release.
 
Detta event hölls på Best Western hotell Jägersro i Malmö
Jag glömde min iphone laddare, jättefin service av hotellet, dom skickade den snabbt
 
Foto: Social Media Design By Walles
https://www.facebook.com/SocialMediaDesignByWalles?fref=ts
 


signatur kaffehörnan


2014-05-08 | 19:35:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()
1 anna

snyggt foto :)

2014-05-09 09:11:15
2 Mia

Jättebra bild :-D å snygg färg vi valt du Vivi o jag (å kanske nån mer hihi) :-D

Trevlig helg!

Svar: Tack så supermycket för din respons. Desamma önskar jag dig
Kaffehörnan

2014-05-09 09:45:48

Fyfan va söt du är! <3 :* HOPPA FÖR MALMÖ!!


Glöm inte att kolla min blogg på http://reddit.com/r/spacedicks

2014-05-09 14:32:36

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback