Träff med ?

Hej måndag
 
Började med solsken, hur gött är inte det ?
 
Jag hade träff med ett tryckeri angående cykelprojektet. Detta året ville jag göra det proffsigt.
Efter en stund samtal så dök en annan grej upp från deras sida, varför inte köra en liten trevlig tävling ihop med oss. Ja varför inte tänkte jag, tänk så otroligt bra det löser sig, jag är så in i bomben glad och upprymd.
 
Där sa det bara klick så hade vi 2 samarbete i ett :)
 
Lämnat in min cykel för koll, idag är det dags att börja cykla, vilka sponsorer jag fått ihop alltså detta år.
 
 
Mer info lite senare


signatur kaffehörnan


2014-06-02 | 11:57:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()
1 Mizca

Det låter spännande!

Svar: Ja, ibland kan det vara skönt att bara glömma internet och kunna umgås med sin familj.

2014-06-02 12:11:33

ÅHH vad kul för dig!! Ha dett bra c:

2014-06-02 18:02:45
3 Tea

SV: Tack så jättemycket :)
ha en riktigt fin kväll!

2014-06-02 18:36:30

Vad bra att du börjar cykla! :)

Svar: Ja äntligen
Kaffehörnan

2014-06-02 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback