Dålig bloggare

Hej alla underbara läsare.
 
Det har varit lite si och så med bloggandet ett tag.
 
Jag har kämpat med mitt projekt för att få ihop det på bästa sätt, jobbats in i det sista.
Nu har jag alla sponsorer klara och västen är 100% färdig. Jag ville få med en till därför har det dröjt en aning.
Jag är fullständig nöjd med årets sponsorer som hängt på detta + även andra sidprojekt under projektets gång.
Jag satte min egen designer på uppdrag med att göra en banner, den var färdig på ett kick.
 
Ska fixa 2 saker imorgon direkt på förmiddagen
 
 
 
 
 


signatur kaffehörnan


2014-06-01 | 10:38:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

nu blev jag nyfiken :) vad är det för projekt du håller på med?
otroligt vacker bild, var är den tagen?
ha en fin söndag nu
kramar

2014-06-01 10:50:26

sv: jo tack det blir jag hoppas jag !

2014-06-01 15:30:52

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback