Sambacup 2014 Landskrona

Just nu spelas det strandfotboll i Landskrona närmare bestämt halvmånen.
 
Jag blev nyfiken och tog mig till platsen där många ungdomar umgås och spelar fotboll i några dagar.
Det är som att springa i motvind när dom springer i sand..
 
Denna cup har funnits i 5 år, 4 år har dom varit i Borstahusen. Men i år bytte dom plats till just denna.
Jag fotade en hel del och gick runt och pratade med massa sköna människor.
 
Jonny Karlsson: Ansvarig för denna cup men dessutom grundare av Cityidrott
Gabriella: trogen läsare av min blogg, fick en pratstund med henne.
En tjej som dömde matcher
 
Välkommen till Cityidrotts hemsida
 
Ok grabbar nu taggar vi till
Nu ska du få en fint grabben,
Nu laddar jag för långskott, denna tar ni aldrig :)
Denna tjej bossade för siffrorna
 
 
 
Jonny var översllt, peppade grabbarna, räfsade banan, pratade i mikrofonen
Sa till han kolla upp i det blå, tur han lyder mig :)
Aldrig träffat han innan men följer han på instagram.
Ger så mycket värme och kärlek till ungdomar och fokus på idrott, engagerar dom för att nå sina mål och framförallt utvecklats. Handen på hjärtat är du Landskrona idrotts Zlatan
 
Jag är glad att jag besökte denna plats, och träffade massa fina människor.
En stor eloge från mig till er med detta event
 
 Avslutar med 2 bilder vy över platsen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


signatur kaffehörnan


2014-07-10 | 02:01:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()
1 LIENE

Låter intressant :)

2014-07-10 08:59:37

Så kul, men det är nog tungt att springa i sanden i värmen:)

2014-07-10 11:53:56

åå kul :)

2014-07-11 12:37:28

Vad roligt det ser ut! Det är alltid kul med olika evenemang, när det händer något extra :) Perfekt väder också!

2014-07-12 22:54:14
5 anna

vilken rolig grej

2014-07-13 11:47:44

Härliga sommarfoton :) hoppas du haft en skön ledighet med mycket sol.

Ny post ute...ett hotell vid Marstrand ingen får missa :)

Ha en kanonhelg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

2014-07-18 12:24:45

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback