Annan utgång

God morgon alla godingar, beror ju på när man går upp. För mig har jag hunnit med en del.
 
Idag skulle jag träffa en kompis, men det blev inställt, tar det om några dagar.
Jag blev ju attackerad, kommer berätta hur det gick till senare idag.
 
 
Man får faktiskt ångest över vädret, så jag bjuder på sköna bilder
 
Ha en snygg dag
 
Runt 17.00 kommer Maddes tips upp
 


signatur kaffehörnan


2014-02-19 | 08:45:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Attackerad??
Inget allvarligt hoppas jag.

2014-02-19 10:20:41
2 Marran

Skönt när man orkar kliva upp tidigt och får mycket gjort under morgonen.

SV:
Ja det var väldigt roligt :)

2014-02-19 10:35:12

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback