Presenterar lovande artist

Glad att presentera en ung talangfull artist Isabella Bexell
 

Jag har sjungit enda sen barnsben och första gången jag stod på en scen var jag 6 år gammal. Men det var inte förens året efter jag jobbat som Madicken på Astrid Lindgrens värld sommaren 2009 som jag började tävlat.

Sedan dess har det bara rullar på.

Den första talangtävlingen jag deltog i var Julias stjärnskott som arrangeras av Lingman & Co. Och sedan dess har jag även deltagit i musikalstjärnan, Idrestjärnan, schlagerstjärnan, Artist 2013/2014, Dandelion, Osby talang, m.m. De två senaste har jag inte bara deltagit i utan även lyckats vinna, vilket för mej är jätte stort!

Om man skulle vilja börja tävla så är det inte alls svårt, det är bara ta kontakt med arrangörerna. Lingman & Co och Stage academy är riktigt bra tävlingar och på deras hemsidor finns det kontaktuppgifter till de.

 

 Nu till hösten kommer jag börja första året på Academy of music and business som är Andreas Carlssons skola, efter det vill jag fortsätta utbilda mej. Jag skulle väldigt gärna gå på en högskola med sång,dans och teater, lite musikal helt enkelt.

Sen har jag två stycken drömmar.

Den ena har jag haft enda sen jag var liten och den drömmen är att jag vill delta i melodifestivalen. Den andra drömmen uppstod när jag jobbade som barnskådespelare på ALV, jag skulle hemskt gärna vilja komma tillbaka dit som vuxenskådespelare.

Det är mina högsta drömmar.

 

Till sist vill jag tacka Isabella, och jag vill framhäva ett framträdande hon gjort. Nej hon får 2 :)

 

http://www.youtube.com/results?search_query=Isabella+Bexell



signatur kaffehörnan


2014-08-12 | 20:52:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()
1 anna

Duktig tjej :)

2014-08-13 09:24:41

så duktig :)

2014-08-13 15:27:47

Men vad roligt! :D Duktig ju!

Du förresten, jag måste bara fråga om jag inte skulle kunna få uppdraget att designa om din blogg? Inte för att den är ful, utan för att det kan vara kul med något nytt ibland! :D Vad säger du?

2014-08-14 07:31:41

va roligt, så duktig hon e

2014-08-14 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback