Madde tipsar

Denna vecka vill jag passa på att tipsa om några shortsnyheter hos H&M som
jag fullkomligt förälskat mig i. Shortsen i läderimitation är jag otroligt
förtjust i och funderar starkt på att klicka hem dem, men skulle egentligen
vilja prova de innan så kanske få bege mig ner på stan för att se om de finns i
butik! Gillar även de vita shortsen väldigt mycket och de får mig att längta
ännu mer till brunbrända ben och sommar! Vad tycker ni om dessa shorts?
 
http://maddisenj.se/
 
 
Madde och jag önskar en fin lille Lördag
 


signatur kaffehörnan


2014-04-09 | 16:00:00
Länka detta inlägg Kommentarer (3) Trackbacks ()

ÄLSKAR lädershortsen! det är nästan så att man ska klicka hem den på direkten faktiskt. Men jag får nog hålla mig ändå. ska till london i sommar:)

2014-04-09 19:28:01

De svarta spetsshorten vart så snygga !

2014-04-09 21:35:45

nice :)

2014-04-09 23:03:59

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback