Vilken kväll

Landskrona Karnevalen närmare bestämt Jubleumskarnevalen
 
Dagen kunde ej börjat bättre med Anna Hertzman i Teaterparken, tjejen satte ribban, makalöst bra.
 
 
Jag kom dit 23,58 ca, hon visste jag skulle komma, fick ögonkontakt och vinkade på varann.
Bättre start kunde det inte bli tycker jag. Jag var redo publiken redo och Anna var redo, då kördes det igång.
 
 
Härlig konsert hon bjöd på, bjöd på sig själv, det uppskattar jag.
 
Sista bilderna för kvällen togs på oss två. Signerad skiva till mig.
 
 
Vill ni också ha chansen att vinna Annas skiva, ska ni kika in HÄr  skivan är signerad av Anna
 
 
 
 
 
 
 
 


signatur kaffehörnan


2013-07-06 | 02:36:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

- Ohja! :D

2013-07-06 12:44:58

sv: jaa visst är det konstigt, inte lätt att gå upp i vikt för dom som behöver om man bara ser reklam om att gå ner i vikt..

2013-07-06 14:29:31
3 Malin

Du har ju ny header!! :) Vad skoj med nytt! Snyggt!
Kram

2013-07-07 17:45:24

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback