Ska jag rida ?

Idag ska jag rida, ja ni läste rätt.
 
Hur ska detta gå kan man undra, jag är ingen förstagångs riddare.
MEN det var otroligt många år sedan jag satt på en häst.
Jag har kört häst med, suttit i en sulky och kört häst, gud vad häftigt.
 
Hoppas jag kan leverera foto till er
 
 
Hur det går får ni veta senare idag, jag blir kanske helt biten av ridsporten.
Härnäst åker jag land och rike med Rolf Göran  och Barjad.
 
 
Ryttarpussen från mig
 
 
 
 


signatur kaffehörnan


2013-08-13 | 15:45:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

sv; Ja ibland behöver man det :)

2013-08-13 17:49:23

Sv: japp!

hoppas de går bra

Svar: Hur är de med dig idag, just nu regn
Kaffehörnan

2013-08-13 17:53:08

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback