Ändrad deadline

Hejsan alla!
 
Jag vill komma med lite info om bannertävlingen
 
Anledningen att  jag kommer med denna info just nu. Har egentligen stop imorron kväll.
Jag kommer förlänga det till fredag klockan 21.00 istället
 
 
Anledning
 
Angelica som kommer göra iordning en banner till vinnaren + namnlänkar
Tyvärr har hon inget direkt internet just nu, kan ej fixa detta jobb. MEN så fort detta funkar igen,Kommer hon göra en banner.
 
Jag hoppas ni har överseende med detta, något positivt i detta är ju att NI har mer tid att anmäla er.
 
 
Meddelande från Kaffehörnan & http://angelica.blogg.se/
 
 
 
 


signatur kaffehörnan


2012-09-18 | 22:56:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

Vad är en banner? :P

2012-09-18 23:06:23

Det ska bli kul och se vem som vinner :)

2012-09-19 05:15:31

Godmorgon själv :) haha ja jag såg detta, de va länge sen

2012-09-19 09:40:14

Spännande och läsa vem den lycklige blir.
Svar: jag vann en tävling inne ho Tweety för ett tag sen en tavla.
Du är väl med och tävlar om godiset?
Fin header hon har gjort till dej.
Kram och ha en bra dag

2012-09-19 12:25:06

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback