Jag på scen

Slottscafé i Landskrona

Dom har en scen där, där fick man tvunget gå upp ju.

Jag tar emot folkets jubel.

  

Bild 2 står jag på kanten av scenen
Bild 3 smyger jag mig ner från trappan


Innan talet pratade jag med en präst, fick goda råd

Ta ett andetag
Titta på publiken
Välj ut en person och ha fokus på
Just den personen hade rött hår och tuppkam, fick ett skrattanfall

En sak är säker, den ska inte ge mig råd igen



signatur kaffehörnan


2012-03-16 | 13:06:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()
1 Sara

Ja den tårtan var himla god :)

2012-03-16 15:07:28
2 anna

en del säger ju att man ska tänka sig publiken naken:P

2012-03-16 17:52:24
3 Patrik

Kanske inte så bra att välja just den med tuppkam :) Jag brukar ha fokus på ett flertal personer som jag växlar mellan. Någon långt fram, någon i mitten, någon till höger, någon till vänster. Då täcker man in hela publiken. Sen är det bra att försöka läsa av om dom lyssnar intresserat eller ser uttråkade ut, så får man anpassa lite efter det så det hela tiden känns spännande och inte sövande. Präster brukar väl vara sövande, kanske inte så klokt att lyssna på en sådan :)

2012-03-16 21:23:02

VAd coolt att stå på scen :D Men läskigt, hha

2012-03-17 13:47:30

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback