Glöm inte tävlingen

Gomorron mina sköna läsare

Som ni vet har jag en tävling på min blogg, man kan vinna en hårprodukt
Tryck bara bannern mellan inläggen för att komma till tävlingen. Avslutas ikväll klockan 23,30


Sponsras av Salong Granada Landskrona

Samma salong som hängde på min idé klippa och slinga mig

Tusen tack

signatur kaffehörnan


2012-03-09 | 08:35:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()
1 wiper

Jag satt in en bild och länk till din tävling i min menyrad. Jag skulle också behöva slinga mitt hår nu. Förra gången blev det bara toning. Får nog skaffa en egen domän så man kan göra egen reklam och få lite förmåner



Ha en jättefin dag

kram

2012-03-09 10:57:57

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback