Spelade i min säng

Det är bra att ha en iphone, vilka möjligheter man har då.
Loggade in på Unibets app och förde över pengar och sedan spelade.

Jag spelade Malmö FF och Landskrona Bois, normalt sett spelar jag inte Bois men mot Varberg skulle dom vinna bara.
Så blev det
Spelade 200 och fick tillbaka 476 kr i ren vinst 276 kr på 90 min. Minutvinst 3.06 kr.

Kanske lite överkurs att räkna minutvinst, men kul ändå.

Får se hur jag gör, antingen småspelar eller gör det smart.

Ett år gick jag in för det riktigt noga hade 100 fokus, lusläste speltidningar från tabeller till skador.
Jag spelade mig upp till 1200 euro
Jag höll mig kall, kände magen att de var fel spel avstod jag gärna. En gång tänkte jag spela mitt kära MFF till 1,32 men hittade ett annat spel till 1,42, de gäller hela tiden väga för och emot.
Som mest spelade jag 900 euro, faktiskt inte nervös och vann.

Mitt första val på bettinföretag är Unibet.se  där har dom allt



signatur kaffehörnan


2012-04-24 | 10:30:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Ja det får nog lov att bli en bit idag oxå så att jag får energi till trappträningen... ;P Kraam!

2012-04-24 11:09:00
2 Vivi

Grattis ! Var bara försiktig med spelandet så det inte blir för mycket ! ;)

/Fd dealern :)

2012-04-24 12:53:47
3 Carro

Inte alls dumt att kunna ligga i sängen och ändå tjäna kosing :)

2012-04-24 18:12:00

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback