Kaffehörnan Matchboll, magiskt

Gokväll Sverige

Nu ska jag berätta om gårdagen i bilder, då jag sponsra matchboll i handboll
Mycket har jag varit med om sedan bloggen startade.

I stora drag

Sponsrat 2 st välgörenhetskonsert
Haft massa butiker som sponsrat mig med tävlingar
Fått gratis mat och kaffe och kaka, så har dom fått lite reklam
Zoegas sponsrade mig en tävling, lottade ut 10 st julkaffe
Blev veckans blogg på Metrobloggen + intervjuad
Blivit intervjuad av Landskrona Direkt antal gånger
Var anonym person en dag och känd i hela Sverige dagen därpå, genom ett videoklipp

Har det gått bra för Kaffehörnan / svaret är enkelt

Det finns naturligtvis många sköna nycklar till denna framfart


Alla små bilder är klickbara

Arenan
Något band spela för publiken, som en aptitretare
Nästan fullsatt arena
Spelarna superglada och gick runt och tackade publiken
Ifk vann i rafflande match


    

 


Denna annons i Kb bladet samt Norra Skåne, kvällsposten


Kaffehörnan på storbild
Denna reklam snurrade och snurrade, tappade räkningen på 30 gånger

Det har varit en ära att stötta Ifk Kristianstad, jag kunde ju inte få bättre match att sponsra än just en semifinal.
Tv var på plats + man kunde höra KAFFEHÖRNAN på tv.
Så nu har man även skrivet tv historia.


Vad jag ska hitta på härnäst vet jag inte än. En sak är säker, jag kommer suga på detta ett tag.



signatur kaffehörnan


2012-04-23 | 22:35:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()

Tänkte bara kika in & önska dig en bra tisdag :D

2012-04-23 22:52:05

sv: det var det verkligen!

2012-04-23 23:44:53

Hej! Du har tidigare varit med i min "dagens bloggtips"



Jag har nu dragit igång veckans bloggtips istället där du har chansen att synas i min meny en hel vecka!



Allt du behöver göra är att skriva att du är med:



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/veckans-bloggtips.html#comment

2012-04-23 23:49:04
4 Patrik

Kul att se att det går bra för kaffehörnan :) Blir spännande att se vad nästa drag är.

2012-04-24 00:28:44

Tack :D



Vad ska du göra idag?



Svara här: http://eraey.se/2012/april/good-morning-beautiful.html#comment

2012-04-24 07:14:20
6 anna

vad kul:)

grattis till framgångarna

2012-04-24 07:37:38

Vill gratulera och tycker att det är jättekul att det blev precis som du hade tänkt dig! Verkligen en kul grej. Vi får ta en vårfika någon dag!

Ha en härlig solskensdag!

2012-04-24 08:33:30
8 Vivi

Så spännande, riktigt roligt att du/din blogg fik synas så mycket!! Grattis! :) det är roligt när det händer bra saker för trevliga människor :)

Kram

2012-04-24 09:25:07

sv: tyvärr är jag ganska anonym med just vart jag bor... bor i en väldigt liten stad med ett udda efternamn, så vill gärna vara privat på den fronten.



hur gör jag nu när jag ska blogga hos dig?

ska jag då mejla dig inlägget? isf vad ha du för mejl?

2012-04-24 09:55:18

Roligt att det går så bra för dig:)

2012-04-24 11:42:53

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback