Tävling avslutad

Nu har klockan slagit 22,00 bip, det innebär att tävlingen är avslutad.

Jag körde en rolig grej med footway.se där ni kunde skicka in vilken sko ni gillade bäst + att en av er har chans på presentkort på 250 kr att hndla för i deras butik.


Så imorron har jag stora äran att gå igenom dom som anmält sitt intresse.
Kommer utse en vinnare


Gonatt från mig till er



signatur kaffehörnan


2011-09-28 | 22:06:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

Ja allt går så mycket enklare om man ser positivt på det hela. :) Och visst är buketten jättefin! Blev extra piggelin när jag fick den. :P Kraam!

2011-09-28 23:22:34

Klicka på länken och rösta på mig för att hjälpa mig att uppnå en av mina absolut största drömmar!

http://nelly.com/se/libresse/5ff3ea54-a4b4-4eb6-9d25-c49c2ccd71c1

Som tack för att du röstar kommer du att få en länk i sidospalten på min blogg! :)

2011-09-29 06:05:50

SV; Tackar tackar :D. Det samma till dig, det är skönt när bloggen är med lite färgklickar här och där tycker jag :). Hoppas du får en bra dag! Kram

2011-09-29 10:38:46

Sv Ja det verkar som det varit så hela livet :(. Bara för man alla ggr inte vågar säga ifrån så blir man hackad på. Så har det varit sen jag var 13 år och blev mobbad under högstadiet, så sen dess tycker alla det är OK att hacka på en om allt möjligt :(. Istället för att försöka vara glada för min skull, så ska de trycka ned mig gång på gång :(.



Ska försöka vara starkare, ibland är det lättare och ibland svårare, men nu ska jag minsann börja säga ifrån och inte bry mig nå mer..



Tack för din omtanke, kram

2011-09-29 11:32:02

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback