Vårtips

Gokväll era söta läsare

Vad ska man säga om vädret egentligen, ena dagen är det snöstorm, nästa dag sol.
Jag längtar till sommaren, det är min åsikt. Samtidigt är det många som avskyr och mår dåligt av värme, självklart respekterar man dessa.

Jag vill komma med lite råd

Nu är snart våren på ingång, snälla ni, släng inte av jackan för tidigt bara för värmen kommer fram.

Behåll jackan stängd, ok man blir lite svettig, men det får man ta tycker jag

Att välja på att bli svettig eller vårförkylning, då är saken biff



Slutord

Tyvärr är det för många som tar av sig kläderna för tidigt, jag säger var snäll mot din kropp/hälsa
Hederliga sunt förnuft som gäller, låter kanske likatråkigt fotbollsmatch - en match i taget



signatur kaffehörnan


2011-03-21 | 22:51:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()

Tack för tipsen, jag slänger alltid jackan o åker på en förkylning:) får tänka på det. Kram o sov gott

2011-03-21 23:12:24

Tack, får bli när jag känner mig bättre o då kan jag ju köra till Landskrona:) kram o sov gott

2011-03-21 23:18:02
3 Sari

klok som en bok e´du;o)))Jag hör tyvärr(?) till den som klär av mig för tidigt men peppar peppar...inte blivit sjuk;o)))Hur har din dag varit idag?Jäktigt här.Storstädning i Genarp i 5 timmar.Tur vi va 2 annars hade det tagit mycket längre tid.Just tränat och duschat

2011-03-21 23:25:51
4 Jenny

Ja, det är bäst att inte ta av jackan för tidigt!

Och idag var det VÅRDAGJÄMNING - kan det bli mer vår än så? :) LÖVELY !!!



kram

2011-03-22 00:10:13

håller med där :D men nu ska jag lägga mig, God natt!

2011-03-22 00:27:22

Håller med!

Man skall svettas in våren. Då slipper man att bli sjuk. Men det är inte lätt att veta vad man skall sätta på sig. När man går eller åker till jobbet så är det minus grader. Sedan när man skall hem är det hur varmt som helst. För står om folk lättar upp sina kläder, haha

Grattis till dina vinnare av glasen!

/ Kram Suss

2011-03-22 01:40:36

sv: ja super bra! :)

hur är det?

2011-03-22 06:10:04

JAa men vad bra :D jag gillar dock inte silikonfodral, e det inte svårt att ta upp ur fickan och sånt ?

Jag beställer från Teknikproffset.se sjukt billiga, under 100 lappen för de mesta :)

2011-03-22 08:06:28
9 Sari

Önskar dig den underbaraste dag du kan få..Kram min vän

2011-03-22 08:27:17

Ja kläderna skall behållas på fortfarande, lurigt att ta av sig.. Man blir bara sjuker då.. Vi smarta har kläderna på säg.. ;)

2011-03-22 08:56:29

Och vissa dagar visar upp alla väderlekar ;-)

Idag t ex började den med SOL, nu har det BLÅST upp,

och det MOLNAR på. REGN har utlovats, men med den

TEMPERATUR som råder är risken snarare SNÖ..



Såå, kontentan. Kläderna behålls på!



Ha en alldeles underbar vårdag raring!!

2011-03-22 09:52:44

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback