Var med och stöd

Som ni ser har jag en banner på min sida i högersidan, den går till auktionen jag har, en bok om Sushi. INGA BUD ÄN 59 kr
Men även banner mellan inläggen.

Nu vill jag poängtera att inte boken är det viktiga i detta sammanhang.
Jag hoppas ni andra tycker detsamma.

Det viktiga är stödet till Hjärtlungfonden, som tjejerna anordnar. Så bjud på boken och stöd
Tjejernas insamling      hjartbloggen.se

Den som bjuder högst kommer få en banner på min blogg med sitt förnamn om så önskas, driver ni en blogg kommer naturligtvis länkas till er blogg






signatur kaffehörnan


2011-01-01 | 19:26:00
Länka detta inlägg Kommentarer (3) Trackbacks ()

vad tycker du om min nyårsklänning som jag sytt helt själv?:D

http://liborius.blogg.se/2011/january/min-nyarsklanning.html#comment

2011-01-01 19:43:08

super bra :D!

2011-01-01 20:10:49

tack så mycket!

2011-01-01 23:43:49

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback