Sjukt positiv

Idag är jag sjukt positiv, vet ej varför. Jag är normal, vad innebär det då kan man undra
Kort och gott jag är en känslomänniska, kan höja folk till skyarna, men samtidigt kan jag ge otroligt svar på tal när det inte är bra. Man känner sig nästan som en nybliven pappa, bara positiva tankar

Handboll Sverige spelar mot Frankrike semifinal ikväll, jag är positiv till seger, skulle dom nu bomma segern, så får man se det positiva i detta på sikt. VARFÖR det var längesedan sverige visade framfötterna så här, alla kommer väl ihåg Bengans Boys. Gubbarna vann ju allt, det gamla gänget. Gubbarna hade ju kunnat spela i högklackat och skjol, hade vunnit ändå.

Nu är det nytt gäng och yngre spelare, man spelar inte ihop ett lag på en kafferast, tänk nästa mästerskap, är dessa grabbar ännu bättre.

Lyssnar på Uggla på radion, han är sjukt rolig, vilka kommentarer han har

Hej så länge, nu måste jag rusa



signatur kaffehörnan


2011-01-28 | 13:53:02
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

SV: Tack så hemskt mycket! :)

2011-01-28 15:46:11
2 FS

Vad kul att du är på toppen humör!

2011-01-28 15:57:25
3 bibbi

En underbar fredagskväll

önskar jag dig :D

Kram

2011-01-28 16:13:15

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback