Lägg bud

Lägg bud på min Kaffehörna T tröja bannern lär ni ej missa, ligger i mellan inläggen och en ute i sidan.

BUDET ÄR 45 KRONOR ÄN SÅ LÄNGE  Pengarna kommer gå till något bra. Har någon blogg som lägger högsta budet, kommer ju få en stor head till sin blogg

Jag behövde hjälp, jag får ej mejl, som jag borde få, bra att någon skickat från gmail, hotmail, en har jag ej fått som har skickat, jättebra. Kommer göra en rapport på det.


Bloggsvarstävlingen har gått ut, ska ta tag i det också, ikväll kommer 1 få en inbjudan

signatur kaffehörnan


2011-01-18 | 17:05:51
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

kul kul =)

2011-01-18 17:15:08
2 Pia

Nu kom det en ruta på det här inlägget, rapport är grått och när man tar muspilen över det ja då ploppar det upp en ruta på skärmen som inte försvinner, så jäkla irritersande..

2011-01-18 18:13:38
3 i

Tack så hemskt mycket! , allt bra? :)

2011-01-18 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback