Nu är det slut

Nu är det bara ett tag innan påsken är över för denna gången
Go mat och dryck
Ute mycket i det fina vädret, vilken strålande dagar det varit.

Jag har medvetet tagit det lugnt med bloggen, under dessa dagar.
Vilat och åter vilat, försökt att samla kraft/energi.

Men tro inte att jag ej tänkt blogg, det har jag
I sängen när man kommit i varv, då händer det, då skapar jag ofta idéer och drömmer
De ska jag dela med mig imorron

Nya upptåg framöver väntar
En hyperspännande tävling kommer upp i dagarna, samarbete med en annan bloggare
Onsdag ska jag träffa en bloggare, denna person har betytt mycket för mig

Hej och gonatt



signatur kaffehörnan


2011-04-25 | 21:40:24
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()

Det har varit ganska så lugnt på bloggen här oxå... Har jue mest varit ute i det fina vädret... :) Kraam!



2011-04-25 22:01:11
2 carola

åh spännande med tävling.

Har en jag också men just nu orkar jag inte ta tag i något.



Hoppas din påskhelg varit bra.

kram och natti natti

2011-04-25 22:32:58

De flesta tar det nog rätt lugnt med bloggandet under ledigheten... =) Och det är med all rätt!

2011-04-25 22:34:23
4 Anonym

Jag har med tagit det lite lugnare.,skrivet mina inlägg och kollat in allas men inte skrivet hos dom. Man måste få vila ibland =)

2011-04-25 23:22:28
5 annsoh

okej kul det! :D Har du röstat på mig?? :) skriv det när du gjort det så länkar jag dig sen! :D

2011-04-25 23:28:35

Oj, - vad du skrämdes med rubriken!

Trodde ett ögonblick att du dumpade mig..



Spännande att se vad du hittar på för

skojsigheter framöver alltså!



Kram raring!

2011-04-25 23:30:07

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback