Precis vad staden behöver

Precis vad staden Landskrona behöver

Staden Landskrona är ju en lugn stad, lugn menar jag, aldrig skottlossningar, bränder, knark, aldrig några alkisar ute.
Kort och gott staden i frid, invånarnas fröjd.

Många av er kommer ihåg parkeringsolyckan, för ett tag sedan. Då en gullig påg vifta ner en äldre dam, som dog efteråt.

Nu har ytterligare en grej fått uppmärksamhet
 återigen ett tecken på att staden Landskrona är lugn och fin, tryggast i landet, enligt mina mätstickor.

Läs artikeln från Hd.se  Här


Det som först visade sig vara en helt enkel trafikolycka, inga konstigheter, det visade sig vara mycket värre än så.
Enligt vittnen, kör en person ner kvinnan, nöjer sig inte med detta, går ut bankar huvudet i marken.

Det är väl härligt att det finns sådana personer som visar stake och handlingskraft.
Vilken känsla att sätta sig i en bil och bara gasa, och meja ner folk, innan tog han säkert en god laxsmörgås och kaffe.
Efteråt tänker man, vad bra och duktig jag är jag klarade av detta.

"Jag är inte alls rädd för efterspelen, sitta i förhör, doktorn skickar en kallelse, blir det lilla eller stora undersökningen
Agendan är tom, så man har ju tid med den stora."

Jag tycker inte personen ska vara bekymrad

Kommer till insikt, terapihjälp, hjälp av kyrkan, vips är han frälst.



signatur kaffehörnan


2010-09-05 | 09:52:23
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()

SV; Det är bra ,själv? :)

Okej, vad kul!

2010-09-05 10:27:54
2 alice

precis :)

vad har du gjort i helgen?

2010-09-05 10:39:52
3 alice

okej :) trevligt

bor du i skåne?

2010-09-05 11:22:52
4 LIENE

sv: Det var just det jag gjorde och det var skönt med en sån slappardag:)

2010-09-05 12:40:42

hej såg att du var inne på min bästis blogg

2010-09-05 13:39:26

Helt sjukt!

2010-09-05 17:06:14
7 Anonym

Men fy. Vilka jävla människor d finns.:(



haft en bra helg?

2010-09-05 17:27:17

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-09-05 18:58:11

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback