Ironi

Rubriken insamling

Många som följer mig vet vad jag tycker om insamlingar, jag är inte emot alla insamlingar, men just världens barn, har man blivit kokt av, det räcker nu. Det finns i så fall mycket bättre saker, som är viktigare, som borde uppmärksammas Inlägget var ironi, Pia förstod det direkt.

Handen på hjärtat gott folk

Alla dessa kändisar som åker halva jordklotet att göra repotage för världens barn, gör dom det med hjärtat eller ett måste
För att visa ett gott exempel och hålla masken, vad dom egentligen tycker.

Likadant kändisar skänker pengar, tvång eller hjärta.

Fick en kommentar innan idag, som jag kommer att lägga in, jag vill ej skynda på detta inlägg ett tänkvärt sådan







signatur kaffehörnan


2010-10-17 | 17:22:10
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (13) Trackbacks ()

Svar: Jag använder alltid bilder jag har tagit själv. Man ska akta sig att hämta bilder från Internet. Tänk på upphovsrätten! Läs texten som Eva Blixman har skrivit här:

http://blixman.blogg.se/2008/january/bildsokning.html

Det finns dock sajter som erbjuder gratis bilder om man i gengäld länkar till sajten.

2010-10-17 17:30:55
2 LIENE

sv: Som tur blev det inte värre med örat:)

2010-10-17 17:43:36
3 T

sv: tack så jättemycket :)



hihi, jag älskar ironi :D

2010-10-17 18:13:06

hejj , skulle du vilja rösta på mg? :P

2010-10-17 18:18:28
5 Pia

Hoppas nu att vi inte får för mkt onda galningar efter oss... ;)

Nej då, båda vi står för det och om ngn skulle hoppa på oss om det så kommer jag hoppa tillbaka dubbelt så mkt.. =)

2010-10-17 18:28:46

Hej vännen hoppas du haft en toppen helg!!! gjort nå kul?

2010-10-17 19:35:49
7 Viki

Sv; Ja precis :)

Tack så jättemkt! :D

Ja jag har ritat sen jag var 5 eller nåt ;) Min första teckning var när jag var 2 en cirkel var ögon en annan var huvud ^^

2010-10-17 21:19:01
8 Gilla

De där kändisarna åker inte iväg gratis heller. De ska nog ha betalt för att resa också. Det går åt alldeles för mycket i alla insamlingar till administrationerna.



Kram/Gilla

2010-10-17 22:54:43

Nu är dagens tre bloggvinnare uppe bloggen in och kolla om du e en av dom lyckliga vinnarna :)



//liindblaads

2010-10-17 23:33:49
10 Maddiis

Hejsan vännne!

Hahaha jag måste bara berätta en sak för dig. i morse lyssna jag på rock klassiker sen så spela dom upp en ljud klipp och jag tyckte jag kände igen rösten så nu har jag kollat på din youtube kanal och jag visste det , det var du! ditt klipp : Malmö FF premiären närmar sig . hehe det var kul! :D



Kram

2010-10-18 09:14:32
11 luffi

Hej!



Ledsen för sent svar, men internet krånglade igår! Jag struntar inte i er fina läsare. Jag kunde bara inte svara!



Allt bra idag med dig!? Kramar Luffi

2010-10-18 09:48:45

det är bra att kändisarna engagera sig. de får ju oss vanliga människor att göra likadant! vi är ju flockdjur så vi behöver ledare så att säga!!

önskar dig en trevlig start på veckan, min vän!!

kramar

2010-10-18 10:28:28

Jag håller faktiskt med -det finns barn i sveriga som lever likväl utsatta, i misär och fattigdom -men dom uppmärksammas inte -dom FÅR ju inte finnas, Att dom ändå finns är ett misslyckande för vårt samhälle.



Att jag har rosabandet-loggan på min sida under oktober månad beror på att jag känner alltför många som förlorat sin mamma i bröstcancer under sina första levnadsår! Det är en hemsk variant som ofta drabbar småbarnsmammor.



Inte för att inte ALL cancer är värd att stödjas och forskas i, men bröstcancer och barncancer är det som berört mig personligen!

2010-10-19 18:48:04

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback