Kärleken

Gokväll bloggen

I ett förhållande går det upp och ner ner och upp.
Skvallertidningarna ska man ju ta med nypa salt, de som står typ vecka 40 stor fet bild på förstasidan.
Känd person till sjukhus akut op, wow tänker man har de hänt nyligen - visar det sig att det hänt för 10 år sedan.

Klart som attan att dom säljer lösnummer, säljer dom extra mycket, och kan unna sig några dagar ledigt ha ha

Många läser sladdertidningar, ni vet bonde Emma som träffade Magnus, och sen gifte de sig + sen sa det ding dong ett barn fick dom.

Kunnat läsa, är dom av eller är dom på, lite struligt.
Om fallet är att de varit mycket skördetider som gjort en fnurra på tråden - inte vet jag inte vet jag. Om det blivit för mycket.

Man går in i ett program och vill finna kärleken hos en bonne, och det klickar.
Bonnen går väl inte in och sätter sig på ett kontor kl 9 och går hem 15 typ, sen är dagen slut.

Sluta klaga

Kom inte med den snyfthistorian, måste tänka på barnen, måste hålla ihop för deras skull.

Lämna bonnen och hitta en kontorskille, han vet du ju att han slutar 15.

signatur kaffehörnan


2010-10-10 | 23:30:23
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()
1 Pia

Helt jäkla klockren komentar! =)

Lämna bonnen och hitta en kontorskille, han vet du ju att han slutar 15.

2010-10-10 23:39:15

hej vännen, mitt internet hänger sig hela tiden, så har inte kunnat uppdatera...får fixa det i morgon!!

2010-10-11 00:03:41

Hahaha så skönt inlägg :)

2010-10-11 06:10:35

Haha stört att dom skriver om saker som hände för tio år sen i sådana tidningar ;P det är ju inte aktuellt längre :P

2010-10-11 06:28:50
5 Linda

Hej vännen, tack så mycket för dina ord!

Känns jobbigt men jag ska ta mig genom det här.

Jag har mycket saker att reda ut med mig själv!



Hoppas din måndag blir super!

Kramar!<3

2010-10-11 11:11:47
6 Pia

Nu äntligen har jag beställt 7st ljuskoppar från Housing med gravering på!



TACK för det toppen fina tipset!

2010-10-11 12:08:32

Ja, som om kärleken inte är komplicerad nog? Går ett par på varsin fest -då är det kris i förhållandet och de tu har setts ute på varsit håll.

Är man trött och grinig och råkar snäsa av sin partner -samma sak... Hur många gånger har inte Brad och Angelina varit på 'upphällningen' tex? Lika många gånger som en väninna till mig och hennes sambo(numera man). Det BLIR så när man lever ihop med någon. Men skulle allt bara flyta skulle nog livet vara mindre intressant. Men det jobbiga får ju inte ta över. Men jag är glad att slippa läsa i tabloiden om minsta fis som jag släpper...

2010-10-11 13:44:42

sv: det kan jag göra, påminn mig bara om de :D

2010-10-11 16:53:48
9 Maria

ja =)

tack, detsamma..

2010-10-11 19:53:13
10 Ulrika

Håller med. Som varandes "Bond-brud" sedan tjugo år tillbaka vet jag allt om ständig kalvningsjour, trumsjuka, mjölkning, slåtter och vårbruk. Tidiga morgnar, sena kvällar vardag som helg. Djuren stänger man inte av för semester eller sjukdom. Det bör man nog inse innan man bestämmer sig.

Nu är barnen större,korna sålda och ladugården tömd och det nya livet har börjat...

2010-10-12 17:34:09

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback