Ett stort grattis

Jag och skånes största blogg hade veckans blogg ihop

Jag ber om ursäkt för att jag inte presenterat vinnaren från idag
Vinnaren fick skriva ett inlägg på min blogg också

Ett stort Grattis Junitjej


http://junitjejen.se/

Gå in bums på hennes blogg, och se vad detta är för en trevlig tjej

Vad kul att jag blev Veckans blogg hos dig! Hmmm...vad ska man då skriva.....

Så här får det bli:

"Vad glad jag blev, när jag fick veta att jag hade blivit Veckans blogg här hos Kaffehörnan! Det glädjer mig verkligen! Min blogg kallas för Junitjej. Jag började blogga för 4 år sedan och kom inte på något bättre namn på min blogg. Nu är det svårt att byta bloggnamn, för Junitjej är ju jag! Vem är då Junitjej? Jag är 36 år och bor utanför Göteborg. Jag bor med min man och hund. Det blir ganska många blogginlägg om hunden och det är kanske inte så konstigt. Han är ju en stor del av ens liv. Min blogg fungerar mest som en dagbok. Den innehåller också en del reflektioner kring mitt yrke som lärare. Det skulle glädja mig ifall du ville besöka min blogg: http://junitjejen.se. Kommentera gärna!"




signatur kaffehörnan


2010-10-27 | 21:12:24
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()
1 Pia

Henne skal jag kika hos, en vovve har hon med! =)

2010-10-27 21:40:25
2 Mia

Svar; Ja verkligen... inte riktigt vad jag behövde känner jag... Kram

2010-10-27 23:06:46
3 Mia

Svar: Tackar! :) Hoppas jag med, måste gå bra på provet i morgon! kram

2010-10-27 23:09:40
4 luffi

haha det tar min farmor ofta efter maten!! men blir du mätt på det? det är ju bara lite lingon och mjölk...



du? nu ska du få en överraskning! gå in på länken i inlägget och gör quizen! bäst för dig att du svarar rätt! eller rättare sagt det blir roligare om du svarar rätt!! kika in och skriv sen!! hihiihi =)

2010-10-27 23:31:22

Kul att du har publicerat inlägget!

2010-10-29 07:08:22

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback