Årets julvärd

Hej denna underbara Lördag
De är lite småstänk av snö, nej nej nej, ska inte ha snö nu, jag gillar inte det iallafall.
En sak kan jag sträcka mig till, de är att de snöar på julafton och sen kan skiten försvinna. Jag skäms inte att säga det.

Årets julvärd
 är det mycket snack om just nu, vem ska det bli i år, olidligt spännande.
Varför inte en person som halva sverige har synpunkter om, och retar gallfeber på folk.
Men samtidigt ändå tittar på och lyssnar på, är inte det konstigt, dom som ej gillar tjejen kan inte sluta och titta ändå.

Om sanningen ska fram, är det nog många som vill vara i hennes kläder.

Jag talar om vår underbara Anna Anka, hon har stil, kan föra sig, hon har mycket under pannbenet, hon är inte dum

Ha en grejt Lördag

signatur kaffehörnan


2010-11-20 | 08:30:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()
1 emelie

Hade du en bra fredakväll? :)

2010-11-20 10:29:02
2 Pia

Jag min gamla pensionär saknar Arne Weisse... =(

2010-11-20 14:52:26
3 Marcus

Anna Anka? Nä du, Kaffehörnan, den går vi inte på ;-)

Finns bara en Anka på julafton, det är Kalle Anka, hehe.

2010-11-21 15:04:38

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback