Äntligen ute

Hej bloggen

Idag lördag kommer jag börja med ett glädjande inlägg, som betyder klackarna i taket och värsta ståpälsen.

Idol igår äntligen äntligen ute ur denna tävling Geir my name is out Gear

Sedan det blev klart att denna kille skulle medverka, nu är de fler än han som hållit på med musik tidigare, denna person är också ute, och det är bannemejbra.

Mina tankar

Idén med Idol ska väl bygga på att totalt från noll, att utvecklas allteftersom tiden lider.
Finns många som har den badrumsrösten i sig, som vill egentligen ut, men ej vågar, då är Idol ett bra sätt.
Det är den tanken jag flaggar för, inte folk som har varit inne i detta i 20 år, klart som attan att killen sjunger bra då.
Vet ej vilken historia Jay har, de hörde jag inte.

Slutord

Nu är skiten borta, och vem som helst kan få vinna nu.
MEN Elin tror jag på och hoppas, dom klagar på hennes uttal, hon berörde mig verkligen.




signatur kaffehörnan


2010-11-06 | 11:24:51
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()
1 Frida

Jag tyckte det var lite synd att Geir åkte ut, okej han har varit med i Norska melodifestivalen och det kanske är lite fusk, men jag tyckte om hans röst. Fast idol var inte rätt för honom!



sv; Jag såg det, och jag är med och tävlar :D

2010-11-06 13:33:02
2 Frida

sv; Nej tyvärr så kan man ju inte det. Men om man kollar på alla som har kommenderat så ser det ut som att jag har en ganska stor ledning, vilket känns skönt :D!

kolla mitt senaste inlägg! :D

2010-11-06 13:40:46
3 Frida

sv; Tack så mycket :D men jag tror att jag kommer vinna ändå ;) hoppas på det bästa. Fast jag skulle hellre vilja vinna i din blogg, känns mer ädelt så att säga.

2010-11-06 13:53:07

Så, Antar att du inte Gillade Geir?? xD

2010-11-06 14:01:59
5 Betsy

Jag har knappt sett något av Idol. Såg när Elin fick guldkortet, eller vad dom får i första uttagningen, sen såg jag lite för någon vecka sedan. Jag tycker hon är bra. Jag håller med dig om själva Idol tävlingen. Det får inte vara som när man är på vissa Karaoke ställen och det bara är "proffs" som står och sjunger. Meningen är ju att alla vi skrålande och vrålande personer ska få sjunga. =)

2010-11-06 14:59:02
6 flower

hej vännen !

har häcken full ..

men elin har ju faktiskt ställt upp för finska melodifestivalen ..tycker du att hon plattsar då ? det tycker inte jag iaf ..

Ha det bra och så får vi se vem som vinner imorgon ler kram på dej

2010-11-06 16:06:08

Svar: Jaa, jag vet inte :) Vad gör du den här helgen då? :)

2010-11-06 16:51:32
8 inez

Fett snyggt namn.:)

Kaffebönan (vill inte vara med i tävlingen eller vad det nu e..... :)

2010-11-06 17:34:21

Alla som är med Idol har förflutet inom de musikaliska. Jay spelar i Von Benzo, Linnea spelar i band, Olle kör lite gig osv. Alla är artister som vill upp till ytan tyvärr.

2010-11-06 19:13:50

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback