Viktig info

Jag har haft lite problem på bloggen, man har ej kunnat kommentera min blogg. Så jag har fått publicera igen.

Jag delar med mig av kundservice svar för oss som bloggar på blogg.se



Om du har skrivit ett inlägg eller en kommentar som fortfarande inte syns på bloggen, testa följande:

1. Kontrollera att ditt inlägg inte är sparat som utkast. När du befinner dig på Översiktssidan så ser du en liten penna på ikonen bredvid inlägget om det är sparat som utkast. Om det är det så klicka in på inlägget och välj "Spara & Publicera".

2. Gå till din blogg och tryck på F5 (Uppdatera) för att uppdatera webbläsaren. Detta behövs ibland för att vissa förändringar ska synas.

3. Rensa historik, cookies och cache.

4. Publicera om ditt inlägg som inte syns. Gå till Arkiv -> Inlägg -> Det inlägg som inte syns -> "Spara & Publicera".

5. Om det fortfarande inte syns, vänta en i alla fall ett par timmar, det kan vara en störning eller hög belastning som gör att det inte syns direkt.








signatur kaffehörnan


2010-05-04 | 12:53:17
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()
1 Yvonne

Sååå... du har stryl även där??? Tyckte att det var kul att göra ett vårklipp.Kram!

2010-05-04 14:45:40
2 Em

Jag upplevde det ett par gånger för flera månader sen. Det är rätt irriterande för man märker ju inte av själv att det inte går att kommentera.

2010-05-04 16:12:37

Hon feztis har haft samma problem. Om inlägget först är sparat under utkast och sedan publiceras så blir det detta problem :/



Självklart ska jag fortsätta att göra egen mat till grabben!!!! :-)

2010-05-04 17:10:14
4 feztis

Yes, allt behöver man ju inte dela med sig av. Lite privatliv måste man allt ha :)

2010-05-04 19:28:19
5 Pia

Hoppas dock att de hittar ett bättre sätt att hantera det på för orka hålla på att gå in igen och greja, tycker att det borde fungera som det skall från första början.

Men samtidigt så är det jue gratis med så vad skall man begära.

2010-05-04 20:03:37

ÅH tack så mycket, detsamma!

Bra tips där :)

kram

2010-05-05 20:47:13

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback