Svaren

Jag ställde frågan

Vad kan du inte vara utan

Mita

Min underbara Peppe vovve som förgyller min vardag med lek och skoj,
och våra prommenader tillsammans,det kallar jag guldkorn.

 Pem

 Jag har himla svårt å gå nånstans utan min mobil....kanske inte så mycket för den anledningen att mina vänner måste nå mig utan för att jag ska kunna nå mina töser å maken eller att dom ska kunna nå mig om de e nått..... Jag kan känna mig alldeles naken utan mobilen i fickan! =Oo

 Flower

 Det är lätt som en plätt..
Jag har 2 saker jag inte kan vara utan mer än min man och barn.

* Min vetekudde
* min vicktor spelare där jag har mina talböcker på
och så naturligtvis
* datorn

 
Tweety

 Min familj, släkt & vänner kan jag inte vara utan

 

Kashaya

 En sak jag inte kan vara utan är absolut min lilla laptop, behövs för studier, bloggande och shopping. Annars så kan jag inte vara utan min kära man, men det säger sig väl själv

 

Pia

 Jag har en liten udda grej tror jag som jag bara MÅSTE ha.
Och det är just det, det är mina MÅSTEN, kan inte lkeva utan mitt MÅSTE.
Jag måste bara göra det, måste bara fixa det, måste, måste, måste och måsten... =)

 

 Emma Lou

 Om vi ska se till det ytliga, så får jag nog lov att säga mobilen, för med den kan jag göra allt. Behöver jag identifiera mig, kan jag alltid ringa efter någon att hämta mitt id-kort. Jag kan ringa till taxi om jag hamnar mitt ute i ödesmarken. Om något illa händer, kan jag alltid få tag på polis, ambulans såväl som brandkår.

Tack till alla ni som ställde upp på detta

 



signatur kaffehörnan


2010-05-20 | 17:53:30
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()

God dagens! Hoppas att allt ät bra med dig, och att värmen kommit1 Här är det väldigt varmt & kvavt idag, svetten rinner....... :-)



// Kram

2010-05-20 18:14:08
2 petra

Go´kväll, jag har fått mitt paket :) Tack så mycket!! Har inte hunnit prova produkten än men lovar att berätta sen vad jag tyckte!!

2010-05-20 21:58:22

jo det måste jag verkligen hålla med om!

2010-05-20 22:05:06
4 Yvonne

Jag är också jättetrött så jag tippar ner i sängen nu..Kram!

2010-05-20 22:14:07
5 Mita

Kul och intressant att läsa vad många anser som oumbärligt,

Ja idag har det varit svettigt,men man törs väl inte klaga,ler

Kramiz!

2010-05-20 22:49:12

Vilken rolig idé! :)

2010-05-20 22:55:45
7 feztis

God kväll!



Var länge sen du var förbi hehe. Ja, idag har det varit alldeles underbart! Visst blev den bilden bra? Jag gillar den skarpt :)



Hoppas du får sova gott i natt!

2010-05-20 23:02:20
8 lena

sv. jo det e tjusigt med blommor. kaffekoppen fanns där men hamnade inte på bild.ha det bra

2010-05-21 08:13:18
9 Pia

Verkligen roligt att få läsa vad folk inte klarar sig utan! =)



Vad har du själv?

2010-05-21 08:46:33

SVAR: Yes, det var skoj igår, dock lite svettigt bara ;-)

2010-05-21 15:00:11

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback