Spamm

Gokväll era godingar

Jag tänkte jag skulle skriva lite om tankarna kring spamm.

Många av er har fått kommentarer, som lyder

kolla in min blogg
Jag har en tävling på min blogg, man missar en kanontävling

Allt för att kika in och få ett besök.
Visst många upplever de som störigt, de kan jag inte säga något om, att dom bloggarna tycker så.

Jag vill vända på det och se de positivt på något sätt, tänk om inte den personen hade skickat till mig, klart man blir nyfiken i alla fall jag blir de, man får kanske en underbar person att följa, går man ett steg till finner man en riktig vänskap kille som tjej.

Hur reagerar du om du får spamm ? raderar du direkt, eller du är som jag nyfiken.



signatur kaffehörnan


2010-05-21 | 19:15:03
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()
1 feztis

Jag brukar inte gå in på de bloggar som skickar såna kommentarer, men visst sker det undantag ibland :p



Tack vännen, tror att det kommer gå bra också :)

2010-05-21 20:10:24
2 Pem

Jag kikar in om de verkar intressant.......tävlingar e ju alltid kul å kunna vara med på så jo, ibland så.

Sv: du trodde hon kunde vara 14 men att hon såg ut som 18......här kommer svaret! Hon fyller 12 till hösten.......de e inte alltid bra å klä upp dom, de e inte lätt å se åldern på barn alltid.

Men tack för gissningen! <3

2010-05-21 20:22:31

Jag brukar skicka sådana kommentarer till folk som har tävlat hos mig, annars kan jag faktiskt finna det lite störigt. Men de tär jag det!



SVAR: TAAAAAAAAAAAAAAAACK! Vi ska NJUTA av vinsten jag kammade hem, det kan du fethaja!!!

2010-05-21 21:01:11

jag godkänner alltid och låter vara kvar, sen beror det på vilket humör jag är på . Oftast ignonerar jag bara, ibland kan jag kollaa, ibland kan jag svara lite halvt bitchigt

2010-05-21 22:24:07
5 Mita

Ibland kan jag bli lite nyfiken,men inte ofta. Går hellre in och tävlingar hos mina vanliga bloggvänner.Men visst,man kanske missar en trevlig bekantskap,ler

Kram vännen!

2010-05-21 23:01:29
6 Anonym

sv: fortfarande vaken

tack!

2010-05-22 00:33:52
7 Patrik

hmm jag får typ hur mycket spamm som helst.. är färdig att spy, värst har faktiskt varit idag :O



jag brukar kolla in bloggen och se om det är något vettigt som intresserar mig men 99% av allt jäkla spamm jag får är från typ 12 åriga tjejer som wannabear alla storbloggare, jag vill bara spy på dem..



sv; haha tackar! =)

2010-05-22 01:27:04
8 Tweety

Jag kan ibland bli lite iriiterad, men ibland kan man hitta några guldkorn! Du gissade rätt på "Gissa filmen" stort GRATTIS. Kram

2010-05-22 09:20:01

åh ja...tack! jag älskar att fota..hihi

2010-05-22 09:37:51
10 Pia

Jag brukar kika in på de bloggarna men de flesta är bloggar som inte intresserar mig, fjortisar med smink och kläder i huvudbry, nej tack.. Så då stänger jag ner sidan lika fort! =)

2010-05-22 11:03:41

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback