Mist elever skapat



bilder på helkroppsmålningen, där tjejerna fick fria tyglar totalt.
Oj har jag fått på mig Bh minsta möjliga tanga Bh, har ingen tanke på att fylla ut dom ha ha

Detta collage har jag gjort på egen hand utan hjälp. Mitt eget huvud, inte de bästa men men.
Håll till godo




signatur kaffehörnan


2010-05-02 | 22:38:07
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()
1 Pia

Men vad bra din lilla löfbers lila pöjk!

Undra om man skall ryta till blogg.se lr vad man skall göra för att de skall åtgärda det felet så det försvinner för gott..

Vad tycker du?

2010-05-03 09:20:49
2 Em

Hahahaha! Det skulle varit mitt på sommaren och så kunde du gått och satt dig på en uteservering sen. Kul!

2010-05-03 14:26:57
3 Ninja

Helt klart något inför den kommande bikinisäsongen!

2010-05-04 10:29:23

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback