Lånade bilder

Hallå alla Kaffehörnans lovers
Nu stänger jag snart doftljustävlingen nämligen 22.00.

Som Skånes stolthet Malmö FF radar upp segrar nu senaste var de Trelleborg som fick en snyting. Gais möter Helsingborg ikväll och självklart hoppas och tror att Gais kan tvåla till Hif.

Bilder i bloggen är ju alltid trevligt och engagerar, och ser prydligt ut, jag kan hålla med att jag inte har bilder i varje inlägg. Anledning finns naturligtvis. Jag har tyvärr inte någon bild att dela med mig just då.
Jag erkänner jag har med lånat bild på nätet, vill man göra de lätt för sig så är de ok, men jag ser ingen som helst anledning till det.Har man egen bild blir de ju 100 gånger personligare. Till nästkommande tävling kommer den som sponsrar att skicka en bild till mig som kommer att användas inför tävling, men de är en annan sak.


signatur kaffehörnan


2010-05-03 | 13:16:30
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()
1 Pia

Ja visst är det roligare med bilder i bloggen men det är inte alltid man orkar lr har kameran med sig. Det tar ju tid att ladda upp kort med på bloggen i alla fall med vårat mobila bradband.



Skall bli kul att få se vad du har för tävling nästa gång i bloggen! =)

2010-05-03 14:21:25

SV: Tack detsamma söta du! Ha en fortsatt skön måndag, alldeles strax kommer en annorlunda videoblogg upp i bloggen! Förresten så länkas din gamla blogg i min blogg, bara så att du vet!

2010-05-03 15:47:16
3 feztis

Usch ja, helgen går alldeles för fort :/ Fast veckorna går rätt fort de också så snart är det helg igen hehe

2010-05-03 18:22:04

Jag tycker du har spårat ut. Mist Stockholm hit och dit och kroppsmålningar hit och dit.

2010-05-03 19:43:05
5 Yvonne

Jo då Den går så lätt att scrolla med nu.

Jag tar bilder från nätet ibland..Nattikram!

2010-05-03 21:41:15
6 Pem

Nä de e så sant, man behöver inte alls lägga ut en bild i varje inlägg......men dom egna bilderna uppskattas mer de märker man ju!

Hoppas du får en fin da, kramar te daj da!!!

2010-05-04 08:03:03

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback