Anna & Simon

Gokväll bloggen
Då säger jag ett stort grattis till Simon, vem är Simon tänker ni. Kära Anna Anka hade ett program, hon sökte efter assistent. Simon rodde hem den åtråvärda platsen. Nu är många mot Ankan och säkert ännu fler med.
Tjejen skapar rubriker, och många hushåll heta diskutioner runt bordet, subba, häxa, hon är inte dum.
Men ändå kan inte folket sluta att engagera sig i henne, mycket lustigt får man säga.

Ni vet vad jag tycker om Anna, härlig fläkt kör hårt

Jag har fått fint besök på min kära blogg, självklart ska de märkas. Jag blev intervjuad för ett tag sedan och hade en banner på deras sida, som var trevligt, absolut kommer jag ha annons där igen. Besök sidan Här

Nu kära pågar och töser säger jag gonatt

Vi höres imorron

Vi har gjort något trevligt angående vårt erbjudande på Mist , mer om de imorron



signatur kaffehörnan


2010-05-19 | 22:36:30
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()

tack!

2010-05-19 23:03:10
2 biggan

godmorgon, ja anna hon är som hon är, tråkigt att du har varit yr, hoppas det bättrar på sig fort nu, så du blir helt bra. massa kramar biggan

2010-05-20 06:20:57
3 Pia

Anna Anka ja, hon är ju dö haftig! Finns bara en av henne, tyvär så kör hon nog lite för gallerians skull men hon är kul i vart fall att se på! =)

2010-05-20 08:39:02

Hej tjejen, hoppas att du har en bra start på denna dagen. jag vill tipsa dig om att delta i tävlingen som avslutas idag, i min blogg. du kan nämnligen vinna ett valfritt pris. antingen lösnaglar eller ett smycke som storbloggaren Foki har och använder sig av! Coolt ju! dessutom är det inte många som tävlar, så vinstchansen är stor! kram

2010-05-20 11:17:58
5 Carina

OchSimon sa tydligen upp sig redan innan programmet hunnit sändas. Han tyckte att han inte ville vara tillgänglig dygnet runt som hennes assistent. Menhallå? Varför söker han då till programmet??

2010-05-20 11:44:39
6 elsa

Tack för att du sa det!



/E !

2010-05-20 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback