Drar ihop sig samt länkar

Gomorron ny och helt ren vecka framför oss. Vad kommer denna innefatta, de vet vi inte än

Jag har en tävling som är sponsrad av Myzaans webshop, tävlingen hittar ni i rubriken tävling

Jag tänkte jag skulle sammanställa deltagarna, som anmält sig, som ni ser så finns där en 2 a bakom, betyder att deltagaren har 2 lotter. Varför undrar ni säkert - har nämligen länkat till tävlingen på sin blogg.

Baby Melody    2

Tweety           2

Flower            2

Petra              1

Emma- Lou      1

Roggan           1


De är några dagar till, men anmäl dig redan idag

Tryck på rosa bannern, så kommer du direkt in i shoppen - vinnaren får välja en grej i shoppen
Så spana in redan nu, vad ni skulle vilja få hemskickat, om just du har turen med dig.





Ha en bra bra från Kaffehörnan olé olé








signatur kaffehörnan


2010-06-21 | 09:18:35
Länka detta inlägg Tävling Kommentarer (5) Trackbacks ()

sv: jag måt fint! hoppas du också mår bra :)

2010-06-21 11:09:43
2 feztis

God dagens denna måndag!

Hoppas du har en bra dag :)

2010-06-21 13:47:49
3 Patrik

står över tävlingen! brukar inte vara med i tävlingar :)



sv; njae det är ingen bild faktiskt, det är en meny hehe =)

2010-06-21 14:20:15
4 Pem

Pem håller tummarna för dom allihopa!!!

2010-06-21 16:27:18

Aaaah, vad bra :-)



NU är jag hemma typ. Eller har varit ett par timmar, men det tog sådan tid att få över bilderna till datorn :-P



Det har varit en kanondag idag också.



Och visst var det trevlig besök vi fick oss också :-)



Såg att du hade tittat in hos Emma, var precis in till henne och kommenterade :-)



Du är go du.



KRAM

2010-06-21 23:46:28

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback