Resultatet är på G

Hej bloggen
Nu har jag kommit från balkongen ha ha inte riktigt, de var ett bra tag sedan.
De var gött och sitta och njuta i sköna vädret. De var välbehövligt för mig. Tänkte inte på något, inte ens blogg, va är han ej frisk, jo lite blogg. Beroende som man är och många med mig.

Jag har haft en tävling, den har gått ut för några dagar sedan. Resultatet kommer jag att presentera ikväll

Jag var inne på en blogg igår , som har en tävling, den hade ett annorlunda upplägg.
De ska man kanske fundera över de upplägget kan vara spännande och priva en gång.

Idag ska jag in till sköna Malmö en sväng. Vädret ser kanon ut, så jag kommer köra halvnaket




signatur kaffehörnan


2010-06-29 | 10:37:24
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Spännande :-)



SV: jag tääänkte väl att du inte hade bytt, blev lite skraj allt ;_)

2010-06-29 10:45:43

det va min själ inte igår, man var inbjuden på den balkan gin o tonic nån dag, när du inte är ute leker smink fjolla

2010-06-29 19:00:12

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback