Låt dom kasta sten

Nu har de varit upplopp i Rinkeby,jag skriver inte IGEN, de händer väl aldrig något konstigt där. 2 härliga ungdomar har varit i farten, attackerade poliser & brandmän med lite stenar.

Vi får inte gnälla och ryta på dom, vi måste förstå dom, så får dom göra, vill dom kasta sten, så kan vi inte hindra dom

Klart dom måste få ut sina utlopp. Självklart måste polis och brandmän förstå detta.

Straffa inte dessa ungdomar för hårt

Läs artikeln från Aftonbladet Här




signatur kaffehörnan


2010-06-08 | 14:38:30
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()
1 diana

Älskar din ironi :)

2010-06-08 18:44:08

allt bra idag? :D

2010-06-08 19:10:20
3 Pem

Sånt där kan göra mig vansinnig! De e ju sjukt.......vars f-n e vi påväg om vi låter sånt häringa fortgå?!

Nää, morr

2010-06-08 19:21:08
4 Carro

Hmm.... Vågar knappt skriva det här, för jag vet att många inte gillar det... Men, jag tror att hårdare straff skulle minska brottsligheten. Många hånar Sverige för vår och våra polisers begränsningar när det gäller rättsväsendet.

För mycket stryka med hårs i vårt samhälle!



Hoppas du har en fin tisdagskväll!

2010-06-08 22:02:22

Ännu mera hände det där i natt. Tuttat eld på flera ställen.

Jag bor ca 5 minuters bilväg från Rinkeby.

Nu ska mina fingrar vara elaka: Så här blir det när det tas in massa invandrare i vårat fina lilla land. Det är inte många svenskar som bor där. Men man ska ju inte dra alla över en kam finns ju dom som är bra.

Kram och ha en bra dag.

2010-06-09 08:08:20

Helt stört :S

2010-06-09 10:11:36

Hahha helt lovely! =D



sv: Godmorgon och tack för iden! =D

2010-06-09 10:12:12

Man blir ju så satans arg när det daltas med dessa ligister.

Kan man förstöra, jävlas och vet inte allt så ska man ha straff tycker jag. Något även fast man är ung så dom får känna av sina dumtristiga saker.

Jag tycker dom ska sluta med allt daltande "grrrrr"

Hoppas du har bättre väder än vad jag har, man kan nästan tro att det är höst.

Tack för kaffet

Kramis

2010-06-10 08:28:18

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback